Με οδηγό τη φαντασία, μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι, τη Μουσικοκινητική Αγωγή, τα Εικαστικά, τη Ποίηση και τη Λογοτεχνία μαθαίνουμε να συνυπάρχουμε και να βαδίζουμε στα αναρίθμητα μονοπάτια της γνώσης…

Θεατρικό παιχνίδι:

Με αυτοσχεδιασμούς, αισθησιοκινητικές δράσεις, μεταμφιέσεις, συμβολικό παιχνίδι, παραστάσεις από καταξιωμένους θιάσους, τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο του θεάτρου, γίνονται συνδημιουργοί φτιάχνοντας δικές τους ιστορίες και παραμύθια…

  • Ξετυλίγουμε το μίτο της Αριάδνης…
  • Αναβιώνουμε ιστορίες του παππού Αριστοφάνη
  • Επισκεπτόμαστε πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος και περιγράφουμε τις εμπειρίες μας
  •  Προτείνουμε τρόπους για να ντυθεί η γη με το πάπλωμα της ειρήνης
  • Ταξιδεύουμε με ένα τρελοβάπορο σε όλη την Ελλάδα.....παίζουμε στον κήπο παρέα με έναν μενεξέ και μια πεταλούδα (Οδυσσέας Ελύτης)
  • Οι ήρωες της μυθολογίας  μας εμπνέουν για έκφραση και δράση

 

 

 p600x450  p2600x450

Εικαστικές δράσεις:

 

Προσεγγίζουμε την τέχνη με βιωματικό τρόπο, μέσα από μια ποικιλία δράσεων με ευρύ περιεχόμενο. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση των παιδιών στην τέχνη, η ανάπτυξη της παρατηρητικότητάς τους, καθώς και η μυϊκή ενδυνάμωση αλλά και η περεταίρω εξέλιξη των λεπτών χειρισμών και δεξιοτήτων.

  • Ζωγραφική – Πλαστική (πηλός, ζυμάρι, χαρτοπολτός) – Χαρτοκολλητική – Κατασκευές – Χειροτεχνίες
  • Εκφράζουμε και αποτυπώνουμε σκέψεις και συναισθήματαπου μας γεννά η θέα έργων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών (Θεόφιλος, Λύτρας, Ιακωβίδης, Monet, Kandinsky)

 

p3600x450 p4600x450

 

Μουσικοκινητική αγωγή:

 

Το τραγούδι, η ρυθμική, η έκφραση με ελεύθερο χορό, η μουσική επένδυση ενός παραμυθιού, μιας ιστορίας ή ενός θεατρικού παιχνιδιού, η εικαστική απόδοση ενός μουσικού έργο, η δημιουργία ήχων από τα ίδια τα παιδιά και η γνωριμία τους με τα μουσικά όργανα (σύγχρονα και παραδοσιακά) μέσα από παιχνίδια οπτικής και ακουστικής αναγνώρισης και βιωματικά μέσα από το σύστημα Orff.

  • Τα παιδιά απεικονίζουν την πορεία μιας μέλισσας που πετάει από λουλούδι σε λουλούδι και γεύεται τη γύρη, ακούγοντας το «Πέταγμα της Μέλισσας» του Korsakoff
  • Περιγράφουν συναισθήματα μέσα από την ακρόαση κλασσικής μουσικής και τα εκφράζουν με τον αυτοσχεδιασμό και την κίνηση…

Το σώμα μου είναι θυμωμένο, διαμαρτύρεται, κλαίει, γίνεται τρένο που σφυρίζει δυνατά, γίνεται ελατήριο, ανεμοστρόβιλος που παρασέρνει τα πάντα στο πέρασμά του… τα σώματά μας ενώνονται, και όλα μαζί φτιάχνουν ένα ηφαίστειο και μετά γίνονοται λάβα που ρέει… η λάβα μετατρέπεται σε σιρόπι, δοκιμάζουμε πόσο γλυκό είναι…

 

p5600x450 p6600x450

Φυσικές επιστήμες:

 

Τα παιδιά, με πειραματικό τρόπο, ενεργούν πάνω στα αντικείμενα, παρατηρούν και καταλήγουν στα δικά τους συμπεράσματα…

  • Γιατί η ζάχαρη διαλύεται στο νερό;
  • Γιατί το λάδι επιπλέει;
  • Γιατί λιώνει ο πάγος;
  • Ο κύκλος της ζωής και του νερού
  • Μαγνητισμός και ηλεκτρισμός

Κοινοποίηση σε

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
© Copyright 2017.ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ. All Rights Reserved. Powered by A.M.