Με οδηγό τη φαντασία, μέσα από το Θεατρικό Παιχνίδι, τη Μουσικοκινητική Αγωγή, τα Εικαστικά, τη Ποίηση και τη Λογοτεχνία μαθαίνουμε να συνυπάρχουμε και να βαδίζουμε στα αναρίθμητα μονοπάτια της γνώσης…
Θεατρικό παιχνίδι:
Με αυτοσχεδιασμούς, αισθησιοκινητικές δράσεις, μεταμφιέσεις, συμβολικό παιχνίδι, παραστάσεις από καταξιωμένους θιάσους, τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο του θεάτρου, γίνονται συνδημιουργοί φτιάχνοντας δικές τους ιστορίες και παραμύθια…
![]() |
|
Εικαστικές δράσεις:
Προσεγγίζουμε την τέχνη με βιωματικό τρόπο, μέσα από μια ποικιλία δράσεων με ευρύ περιεχόμενο. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση των παιδιών στην τέχνη, η ανάπτυξη της παρατηρητικότητάς τους, καθώς και η μυϊκή ενδυνάμωση αλλά και η περεταίρω εξέλιξη των λεπτών χειρισμών και δεξιοτήτων.
Μουσικοκινητική αγωγή:
Το τραγούδι, η ρυθμική, η έκφραση με ελεύθερο χορό, η μουσική επένδυση ενός παραμυθιού, μιας ιστορίας ή ενός θεατρικού παιχνιδιού, η εικαστική απόδοση ενός μουσικού έργο, η δημιουργία ήχων από τα ίδια τα παιδιά και η γνωριμία τους με τα μουσικά όργανα (σύγχρονα και παραδοσιακά) μέσα από παιχνίδια οπτικής και ακουστικής αναγνώρισης και βιωματικά μέσα από το σύστημα Orff.
Το σώμα μου είναι θυμωμένο, διαμαρτύρεται, κλαίει, γίνεται τρένο που σφυρίζει δυνατά, γίνεται ελατήριο, ανεμοστρόβιλος που παρασέρνει τα πάντα στο πέρασμά του… τα σώματά μας ενώνονται, και όλα μαζί φτιάχνουν ένα ηφαίστειο και μετά γίνονοται λάβα που ρέει… η λάβα μετατρέπεται σε σιρόπι, δοκιμάζουμε πόσο γλυκό είναι…
Φυσικές επιστήμες:
Τα παιδιά, με πειραματικό τρόπο, ενεργούν πάνω στα αντικείμενα, παρατηρούν και καταλήγουν στα δικά τους συμπεράσματα…